Pełnoziarnisty omlet z płynną czekoladą i truskawkami

Pełnoziarnisty omlet z płynną czekoladą i truskawkami to prawdziwa dawka energii o poranku! Spróbujcie sami :)

Na 1 omlet, czas przygotowania 20 minut:
- 2 jajka
- 2 łyżki wiórków kokosowych
- 2 łyżki mąki pełnoziarnistej
- 2 łyżki kakao
- 2 paski gorzkiej czekolady
- ulubione owoce, np. truskawki, banan

1) Żółtka oddzielamy od białek.
2) Białka ubijamy na sztywną pianę ze szczyptą soli.
3) Żółtka mieszamy z wiórkami, kako i mąką, dodajemy odrobinę wody, aby lepiej połączyć składniki.
4) Łączymy obie masy i wylewamy na patelnię (jeśli Wasza przywiera, to wcześniej posmarujcie ją oliwą).
5) Placek smażymy z obu stron, kiedy smaży się już z drugiej strony dodajemy pasek pokruszonej gorzkiej czekolady (Ta strona na zdjęciu jest pod spodem, a dodanie kostek w trakcie smażenia gwarantuje, iż w środku omleta jest płynna czekolada).
6) Wykładamy na talerz i podajemy z ulubionymi owocami oraz drugim paskiem czekolady.








Podziel się:

12 komentarze

  1. Uwielbiam takie omleciki i do tego truskawki i czekolada... jak się w nich nie zakochać? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie ma szans, MUSZĘ to dziś zrobić... Po prostu muszę :D Ciekawe czy mi wyjdzie... Oby!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jak Ty kusisz! mmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Aż sobie zapisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, musiałam sobie powiększenie włączyć, żeby się dokładnie przyjrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czekoladę i truskawki, więc domyślam się jak wspaniale musiał smakować ten omlet ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz, kusisz ;) i chyba mnie skusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj zrobiłam! Przyznam ze mój wyszedł brzydszy i grubszy hehe:) ale był pyszny polecam i dzieki za fajny przepis!!:)

    OdpowiedzUsuń