Owsianka z masłem orzechowym, bananem i borówkami

Znalazłam swoją idealną owsiankę. Na samą myśl o tym śniadaniu nie mogę doczekać się kiedy wstanę z łóżka :) Polecam każdemu kto potrzebuje kilku budzików żeby rano zdecydować się wystawić nogę spod kołdry.

- 5 łyżek płatków owsianych górskich
- szklanka mleka
- 2 łyżki masła orzechowego
- pół banana
- garść borówek
- łyżeczka nasion chia

1) Płatki gotujemy w mleku do miękkości ok. 3 min
2) Wyłączamy gaz, dodajemy masło orzechowe i mieszamy aż się rozpuści.
Płatki celowo gotujemy w większej ilości mleka, ponieważ po dodaniu masła gęstnieją.
3) Na wierzchu układamy borówki, plasterki banana i posypujemy nasionami chia.





Podziel się:

12 komentarze

  1. Ta owsianka NAPRAWDĘ musi być idealna <3 Spróbuje jutro :)
    A gdzie kupiłaś te piękne słoiczki z rurką? Szukam i nigdzie nie mogę znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiger :) Były jeszcze z różową, żółtą i zieloną nakrętką, od wyboru do koloru ;) Wypróbuj, ja już nie mogę się doczekać jutra :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka owsianka to klasyk, który nigdy mu się nie znudzi :) Szybko, smacznie i zdrowo - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest chyba najlepszy przepis na owsiankę. :-) Masło orzechowe pasuje do niej fenomenalnie tak samo jak owoce. Pysznie i co najważniejsze: zdrowo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam. Jadam często właśnie w dokładnie takim wydaniu. Kiedyś jadałam jeszcze częściej, mimo, że sezonu na borówki nie było. Mmm, pyszności :) Miłego dnia, Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kilka budzików to ja. I fakt, łatwiej mi wstawać z myślą o czymś pysznym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie bomba :) Uwielbiam borówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie tych smaków!
    Dawno już nie dodawałam masła do płatków owsianych, a przecież to jest tak pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZApowiada się przepysznie ;) Wypróbuję, tylko muszę kupić wszystkie składniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem, co zjem jutro na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń