Czerwona soczewica z kurczakiem i warzywami


Szukasz inspiracji na zdrowy i szybki obiad? Koniecznie sprawdź moją propozycję :)




Lista składników
- mały filet z kurczaka
- 6 łyżek czerwonej soczewicy
- mała cukinia
- inne ulubione warzywa
- przyprawy (u mnie klasycznie - sól himalajska, czarnuszka, słodka papryka), olej kokosowy do smażenia Ekorein

Krok po kroku
1) Soczewicę gotujemy według przepisu na opakowaniu.
2) Kurczaka myjemy, kroimy na mniejsze kawałki, doprawiamy i smażymy na oleju kokosowym.
3) Cukinię podsmażamy na osobnej patelni, podajemy z ulubionymi warzywami - u mnie z kalafiorem i czerwoną kapustą.

Smacznego!







Podziel się:

6 komentarze

  1. Sama bardzo często jadam takie zdrowe obiadki i dla urozmaicenia także przyrządzam sobie niejednokrotnie soczewicę. Bardzo lubię. Nadaje fajny smak :) Ostatnio bardzo smakuje mi także zielona soczewica - mniam. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie :) Jestem obecnie na etapie zrzucania kg po ciąży, więc musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wygląda!! Dodano do zakładek :D mam jeszcze czerwoną soczewicę, bo została mi kiedy robiłam Twoją zupę pomidorową z soczewicą (naprawdę!) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno jej nie robiłam, dobrze, że mi przypomniałaś <3!

      Usuń
  4. Pychotka! Teraz muszę iść i coś zjeść! :D

    OdpowiedzUsuń