Gotowana pierś z kurczaka z kaszą gryczaną i cukinią

Pogoda nie rozpieszcza, ale chyba nikt z nas nie chce spędzać całej soboty w kuchni ;) 
Ten obiad robi się praktycznie sam, a smakuje wybornie!

Na 2 porcje, czas wykonania: 25 minut
- woreczek kaszy gryczanej
- 1 duży filet z kurczaka
- pół papryki
- koperek
- cukinia
- łyżka oliwy
- ulubione przyprawy
- opcjonalnie: pół kulki sera mozzarella

1) Kaszę gotujemy według przepisu na opakowaniu.
2) Fileta myjemy i dzielimy na dwie części (mój był gruby, więc przekroiłam go wzdłuż) i gotujemy w wodzie do miękkości (ok. 15-18 minut).
3) Cukinię kroimy w kostkę i podsmażamy na oliwie aż się zarumieni. Posypujemy odrobinką soli.
4) Paprykę kroimy w paski i wykładamy na talerzu obok cukinii, kaszy, i kurczaka.
5) Filety posypujemy koperkiem, pieprzem, ziołami prowansalskimi i wykładamy na nie ser.

Smakuje świetnie z koktajlem ze zblendowanego arbuza, truskawek i banana :)

Podziel się:

8 komentarze

  1. To jest idealny obiad dla mnie i tak najczęściej moje wyglądają. Wspaniały przepis, wszystko wygląda bardzo apetycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. najzdrowiej jak się da :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co lubię w jednym daniu! Chyba już wiem co dziś na obiad :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. kaszę zamienię tylko na jaglaną i jak dla mnie obiad doskonały!;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczak z kaszą to super sprawa. Bardzo zdrowe, dla mnie bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda jak pogoda ale z uśmiechem przez życie trzeba iść!:) buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń