Kasza gryczana z kurczakiem, młodą marchewką i szczypiorkiem

Zdrowy obiad w trybie ekspresowym? To możliwe! Wypróbujcie koniecznie połączenie marchewki z kaszą gryczaną i kurczakiem, jest pyszne :)

PS Jestem trochę na bakier z technicznymi możliwościami blogowymi i dopiero ostatnio zostałam uświadomiona, że można dodać blog do obserwowanych, dzięki czemu jesteśmy na bieżąco z najnowszymi postami! Przez długi czas w ogóle takiej opcji nie udostępniałam na blogu, ale naprawiłam swój błąd :) Wystarczy, że klikniecie w "Dołącz się do tej witryny" po prawej stronie bloga pod zakładką Facebook i wybierzecie przez jaką witrynę chcecie mnie obserwować (do wyboru Gmail, Yahoo, Twitter). Ja już nadrabiam swoje zaległości, dlatego jeśli obserwujecie mój blog i chcecie abym zajrzała również na Waszą stronę - dajcie znać w komentarzu! :)


Na 2 porcje, czas wykonania: 30 minut:
- 1 torebka kaszy gryczanej
- duży filet z kurczaka
- 2 marchewki
- łyżka oliwy
- szczypiorek
- ulubione przyprawy
- opcjonalnie: surówka

1) Kaszę gotujemy według przepisu na opakowaniu.
2) Fileta z kurczaka myjemy, kroimy na małe kawałki, doprawiamy ulubionymi przyprawami. Gotujemy na parze do miękkości ok. 10 minut.
3) Marchewki obieramy, kroimy w talarki, posypujemy słodką papryką i gotujemy na parze około 2-3 minut (al dente, czyli aby były lekko twarde, marchewkową paćkę zostawiamy dla dzieci ;)).
4) Wszystkie produkty mieszamy razem (ja swoje produkty odgrzewałam na patelni z łyżką oliwy) albo układamy obok siebie.
5) Podajemy ze świeżym szczypiorkiem i suróweczką,




Podziel się:

7 komentarze

  1. Kasza gryczana pasuje do WSZYSTKIEGO! I na słodko i na słono :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz wiarę, że też dopiero niedawno po ponad roku blogowania zauważyłam tę opcję... Muszę chyba o tym napisać też :D
    Jak ja kocham gryczaną w każdej możliwej wersji *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mogę być dumna, że mi tylko 3 miesiące :D!

      Usuń
  3. Nie przepadam za gryczaną, ale u Ciebie wszystko wygląda tak pysznie, że aż wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super danie obiadowe, zdrowe i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń