Ryba gotowana na parze z sosem jogurtowo-koperkowym z warzywami

W natłoku zajęć bardzo łatwo zapomnieć o zdrowym obiedzie. 
Ten przygotowuje się tak prosto, że zapomnicie, że w ogóle gotujecie obiad. Idealny dla leniuchów, dla zabieganych i dla stawiających pierwsze kulinarne kroki.

Na 2 porcje, czas wykonania: 20 minut
- pół kubeczka jogurtu naturalnego
- świeży koperek
- sól, pieprz, inne ulubione przyprawy
- odrobina oliwy z oliwek
- mrożona ryba (4 filety)
- mrożona mieszanka warzyw na patelnię

1) Rybę przyprawiamy ulubionymi przyprawami - u mnie sól, pieprz ziołowy, słodka papryka, zioła prowansalskie i gotujemy na parze do miękkości ok. 10 minut (jeśli nie macie parowaru, to śmiało można na durszlaku).
2) Mieszankę warzywną odgrzewamy na patelni pod przykryciem od czasu do czasu mieszając. Doprawiamy ulubionymi przyprawami.
3) Kroimy koperek, posypujemy nim warzywa na patelni, a drugą część dodajemy do jogurtu.
4) Sos doprawiamy solą, pieprzem i opcjonalnie - przeciśniętym przez praskę ząbkiem czosnku.





Podziel się:

8 komentarze

  1. hej,ja mam pytanko czy mogą twoje przepisy jeść osoby co chcą się odchudzać?:)ja się nie odchudzam ale moja sis tak i jest twoją fanką właśnie i czyta twój blog, także ćwiczy i wgl ale brak jej pomysłów na odżywianie i prosiła żebym zapytała :)

    super blog i przepisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pomocą tych dań ( i inspiracji tymi daniami) oraz cwiczen, zgubilam juz 4 kg :) samo zdrowie! a jakie smaczne!!!! :D

      Usuń
    2. Magdalena miód na moje serce <3!

      Fit Avelina - chyba nie muszę już odpowiadać.. :) Jak najbardziej może korzystać z tych przepisów, pozdrawiam Ciebie i siostrę!

      Usuń
  2. Wspaniały obiadek, dziś również jadłam rybkę, ale w nieco innym wydaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ryba na parze jak najbardziej mi smakuje, ale nie mogę jej robić w domowej kuchni, bo moim domownikom przeszkadza potem ten rybi zapach, który długo się utrzymuję po otworzeniu parowaru. Super propozycja na obiad- smacznie, zdrowo, niskokalorycznie :) Pozdrawiam ciepło! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ryba gotowana? Świetnie! A ten sos tylko dodaje jej smaku, a do tego bez zbędnych kalorii :)

    OdpowiedzUsuń