Kasza jęczmienna z kurczakiem i mieszanką meksykańską


Dzisiaj trójskładnikowe love czyli kasza jęczmienna z kurczakiem i mieszanką meksykańską. Jak dla mnie idealna opcja na posiłek potreningowy, kiedy wracam z siłowni w porze obiadowej i jedyne o czym myślę, to szybkie podwyższenie poziomu glukozy we krwi. Tak właśnie powstał dzisiejszy przepis, 20 minut roboty i obiad na stole. Mój narzeczony kazał mi napisać, że smakuje rewelacyjnie. Musicie uwierzyć na słowo i koniecznie spróbować ;)  

Na 2 porcje:
- saszetka kaszy jęczmiennej
- 1 duży filet z kurczaka
- mieszanka meksykańska firmy Bonduelle w puszce (niestety nikt mi nie płaci za reklamę, ale ich puszkę przetestowałam i jest godna wypróbowania! możecie sami zrobić taką mieszankę łącząc czerwoną fasolę, kukurydzę i słodko-pikantny sos pomidorowy)
- ulubione przyprawy
- ew. do dekoracji listek roszponki/pietruszki

1) Kaszę ugotować według przepisu na opakowaniu.
2) Kurczaka umyć, pokroić w kostkę i obtoczyć w ulubionych przyprawach. Usmażyć do miękkości.
3) Mieszankę meksykańską podgrzać.
4) Kaszę wysypać na talerze, na niej ułożyć kurczaka oraz gorącą mieszankę. Udekorować roszponką.








Podziel się:

2 komentarze

  1. Obiadek faktycznie musi robić się ekspresowo i wierzę w to, że jest wyśmienity;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam zmuszona dokonać kilku modyfikacji, ale i tak wyszło przepysznie! Dziękuję za ten przepis, będzie z pewnością jednym z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń